Retourverwerking

Het kan voorkomen dat de klant het ontvangen product wilt retourneren om wat voor reden dan ook. Daarbij is het belangrijk dat retourzendingen tijdig en nauwkeurig worden verwerkt. Bij Distriweb BV nemen wij dat voor u uit handen en zorgen wij voor een heldere dagelijkse rapportage van alle retourzendingen. Producten die schadevrij en zonder gebruikerssporen zijn ontvangen worden direct weer ingeboekt zodat deze klaar zijn voor verkoop. Beschadigde producten of producten met gebruikerssporen worden verwerkt, na overleg met u, zoals u wilt. Producten kunnen opnieuw worden ingepakt zodat deze representatief klaar staan voor verkoop. Als u al een retourbeleid heeft, zullen wij deze naleven zodat de retourverwerking gaat zoals u gewend bent. Als u nog geen retourbeleid heeft of deze wilt wijzigen, kunnen wij met u meekijken om deze op te stellen met in achtneming van alle wettelijke vereisten.

Om het retourproces te vergemakkelijken voor uw klant kunnen wij de klant voorzien van een retourlabel. Dan hoeft de klant geen verdere verzendkosten te declareren bij u en dat voorkomt een hoop onnodige administratie!

Communicatie

Persoonlijk contact vinden wij bij Distriweb BV enorm belangrijk. Het is vervelend om via allerlei tussenwegen na lang wachten eindelijk in contact te komen met iemand die u kan helpen met de vraag die u heeft. Daar heeft u geen tijd voor! Daarom koppelen wij één vaste contactpersoon met u

zodat er helderheid is over wie te benaderen indien er vragen, opmerkingen of verzoeken zijn. Deze contactpersoon beschikt over alle relevante informatie om elke vraag , opmerking of verzoek te beantwoorden en te schakelen waar nodig. U hoeft niet te vrezen voor wachtrijen of dat u onderaan een stapel terechtkomt. Bij Distriweb BV is het met een belletje of een mailtje al gelijk geregeld voor u!

Bel mij terug

Wilt u door Distriweb gebeld worden? Dan kunt u uw contactgegevens achterlaten, dan bellen wij u terug. Wij staan u graag te woord!